אודות רחשירה


'רחשירה' הוא יומן רשת העוסק בעיקר באמנות השירה. היצירות ברובן הן מפרי עטי או עפרוני, אך לא רק.
בנוסף לשירים תוכלו למצוא כאן רישומים, ציורים תמונות וקישורים, ומעט הרהורים על אחרים.
אני מקווה שתהנו מהשיטוט במרחב הטקסטואלי-ויזואלי שלפניכם,
ואשמח לתגובות, הערות, הארות ושיתוף ברעיונות חדשים וביצירות רעננות.
תודה וקריאה נעימה, נעה אינגבר.




יום שבת, 4 באוקטובר 2014

בצלם

הלכתי אל האלון שלי
לבכות אל אלוהיי
להתנקות מרפש מחשבות רעות
ולבקש תחינתו, רחמיו וחסדיו.
ידעתי, כי רגש הבדידות כזב - 
הרי איני לבד כי מי לי אם לא
הוא לבדו שאין מלבדו

הלכתי אל האלון שלי
טיפסתי,  להגביה עצמי מעט,
עדיין כה קטנה אני לעומת
כל חסדי העולם שבראת
ביופיים כי רב הוא עד מאד

הלכתי אל האלון שלי
דודי קרא לי לצאת מעצמי
להתבונן על הוד טובו
להתבונן על טוב נפשי 
אשר כמהה לטוב 
אשר רודפת צדק
ומבקשת שלום לכל
ממלך כל המלכים 

הלכתי אל האלון שלי
דמעות התחלפו בשלווה 
וידעתי חמדה שלא היתה כמוה
והודיה שמבקשת אני לאמרה
בכל יום ויום ובכל שעה ושעה
״שלא יהיה עלי יומי הרגל״ 
כפי שאמרה אמי לאה

הלכתי אל האלון שלי 
לבכות אל אלוהיי ואז
נמלאתי אושר, הנהו לפני
בהוד ברושיו הניצבים מולי
יפים ואיתנים, ובחורשה פזורה
ובשדות ומטעים וציפורים וצרצרים
ובאין סוף שמיים, לא די להם גוונים

ובעץ אלון אחד רחב ידיים
עמוק ואדיר שורשים
שמחבק אותי לחיקו
כאילו הייתי לו בת 
וידעתי, כמוני גם הוא 
נותן צילו בצלם אלוקים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה