אודות רחשירה


'רחשירה' הוא יומן רשת העוסק בעיקר באמנות השירה. היצירות ברובן הן מפרי עטי או עפרוני, אך לא רק.
בנוסף לשירים תוכלו למצוא כאן רישומים, ציורים תמונות וקישורים, ומעט הרהורים על אחרים.
אני מקווה שתהנו מהשיטוט במרחב הטקסטואלי-ויזואלי שלפניכם,
ואשמח לתגובות, הערות, הארות ושיתוף ברעיונות חדשים וביצירות רעננות.
תודה וקריאה נעימה, נעה אינגבר.




יום שלישי, 3 במאי 2016

שני שירים מפעם

*
מתוך הוילונות האפורים
יצאה שמועה שלא הצלחתי 
לאטום. ביחד עם האור 
השיקו ציפורי החימר שלי כנפיים
נשארתי לבד בחלל מוכר
האור אבד. גם הנפש


**
רק לא רציתי ששוב נאחר.
אחזת בידי והכרחת אותי להישאר
חיכיתי לך
אנחנו טובים כמו שאנחנו בעינינו אמרת 
אבל אני לא ראיתי דבר.

לא רציתי שנאחר
וביקשתי שנלך מהר
צעדיך היו גדולים והקדימו אותי
אבל לא קידמו את פני.

בסוף נותרתי מחכה.
נשארתי איתי.
אנחנו התקדמנו בלעדיי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה